Handelsbetingelser

Handelsbetingelser Badeshop.dk

 

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Badeshop A/S 

  • CVR-nr. 27572006
  • Strandvejen 100
  • 2900 Hellerup
  • Mailadresse: Info@badeshop.dk

 Lager og returadresse:

Badeshop.dk
Poppelgårdvej 17, Baghus
2860 Søborg
Email: Info@badeshop.dk
Pakker kan efter forudgående aftale, via info@badeshop.dk, returneres på ovenstående lager, imellem 09.00 og 15.00 på hverdage.
Det er desværre ikke muligt at afhente på pakker på vores lager.

 

Betaling

På Badeshop.dk er det muligt at betale med:

  • Dankort 
  • Visa / Visa electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Mobilepay 
  • Viabill - Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

For maksimal sikkerhed anvender vi også 3DSecure. Kortkøb sker uden gebyrer. Pengene trækkes først fra dit kort når varen afsendes fra vores lager.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 


Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder

 

Fragtomkostninger og levering

Leveringen af pakker sker med Postnord og GLS.

Leveringstiden varierer  mellem 1-3 hverdage og du vil modtage en e-mail og sms med trackingnummer, ligeså snart pakken er udleveret til Postnord eller GLS.

Fragtpris er 49/59 kr. Returfragt 149,- kr..

 

Her er dine 3 leveringsmuligheder.

1 - Levering til privat adresse - noter i kurven hvis pakken må stilles af Postnord eller GLS, mens du ikke er hjemme, og skriv hvor den må stilles.

Eksempler kunne være carport/garage/foran hoveddøren etc.
Hvis du ikke har skrevet at pakken må stilles og hvis du ikke er til at træffe på adressen, efterlades en note om, i hvilken nærmeste pakkeshop du kan hente pakken, i forhold til din adresse.

2 - Levering til nærmeste udleveringsted med Postnord eller GLS.
Vi leverer din pakke til nærmeste udleveringssted posthus/supermarked/kiosk, fra den adresse du har oplyst os.

3 - Levering til arbejdsplads med Postnord eller GLS.
Få leveret din pakke på din arbejdsplads mellem 8 -16 (Postnord) Du modtager Track and trace via e-mail og sms og kan følge din pakke hele vejen.

Du er naturligvis velkommen til at skrive på info@badeshop.dk, hvis du har spørgsmål til din levering.

 Når du har modtaget et tracking nr kan pakken spores på dette link: Postnord tracking eller GLS

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dage fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre som leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fortrydelsesret fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til Info@badeshop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du skal selv betale for den oprindelige fragt, fra Badeshop til din adresse, og du skal selv betale for at pakken returneres. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten, så sørg for sikker transport.

 

Badeshop.dk har særlige fragtaftaler, så det kan være en god ide, at bestille en returlabel på info@badeshop.dk. til kr. 149,-,. Såfremt du som kunde ønsker at bruge eget fragtfirma eller på anden vis ønsker at returnere, er du selvfølgelig velkommen til det.

Sådan returnerer du nemmest.

1. Bestil en returlabel på info@badeshop.dk til kr. 149,- inkl. moms. Husk at anføre dit ordrenummer ved bestillingen.

2. Print og påsæt labelen på pakken og aflever den på nærmeste Postnord    pakkepost indlevering. Når pakken er indleveret, modtager du et trackingnummer.

3. Så snart vi har modtaget pakken, tilbagefører vi beløbet fratrukket de kr. 149,- 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder fx for meget store varer eller store ordrer.  Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 1.500 kr.

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb.


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Det er som nævnt ovenfor dit ansvar at pakken kommer sikkert frem til vores adresse, Så husk altid at få en kvittering hos det fragtfirma du benytter, såfremt du ikke ønsker at benytte ovenstående link til returlabel fra Badeshop.

Returnering kan ske på en af følgende måder: 

  1. Aflever selv pakken på vores returadresse. (Vigtigt! at du kontakter os inden du afleverer pakken, så vi kan sikre at der er nogen på lageret som kan tage imod din pakke, eller vi kan aftale hvor pakken stilles)
  2. Udfyld din egen fragtlabel hos Postnord, GLS eller dit foretrukne fragtfirma.

Gå til vores returportal her og bestil returlabel

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 149 kroner for badekar og 50 kr for mindre pakker, Da vi fratrækker dig de reelle direkte omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os i forbindelse med, at pakken sendes tilbage til os, hvis pakken ikke afhentes inden for 14 dage.

Vi anbefaler at du altid henter din pakke, også selvom du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den tilbage til os. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret, med mindre du har givet os besked om, at du ønsker at fortryde købet.

Har du nogle spørgsmål er du naturligvis velkommen til at kontakte os på Info@badeshop.dk.

Returadresse:
badeshop.dk
Poppelgårdvej 17, Baghus
2860 Søborg
Email: Info@mester.dk

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis du vil være sikker på at få alle pengene tilbage, må du altså kun håndtere varen på samme måde, som man normalt vil få lov til i en fysisk butik.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Pakker kan kun efter forudgående aftale, via info@badeshop.dk, afleveres på ovenstående lager, imellem 09.00 og 15.00 på hverdage.


Standard fortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent standard fortrydelsesformular 

 

Reklamationsret

Når du handler hos Badeshop som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Som forbruger har du reklamationsret i 24 måneder, og som erhvervsdrivende har du reklamationsret i 6 måneder, hvilket gælder for alle fabrikations- og materialefejl samt mangler.

En mangel på en vare kan f.eks. være en fabrikationsfejl eller en materialefejl. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. 

Hvis du skulle modtage en defekt vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt og give en detaljeret beskrivelse af fejlen. Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl som eksisterede da du modtog varen. 

Sliddele som propper, slanger og tilsvarende samt batterier batterier kan naturligt have en kortere holdbarhed end to år alt efter brug

Efterfølgende vil det være muligt at få varen repareret eller ombyttet afhængig af den konkrete situation. Dette forudsætter selvfølgelig at reklamationen er berettiget.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Efter vi har modtaget din beskadige vare kan der gå op til 14 dage før du modtager badekarret retur i funktionsdygtig stand.

Returlabel - Reklamation

Du modtager på mail en returlabel som skal sættes på pakken og afleveres til Postnord eller GLS. En returlabel er gratis ved berrettiget reklamation jvf. ovenstående.

Det er også muligt at aflevere pakken på vores lager i Søborg, efter forudgående aftale.

Poppelgårdvej 17, Baghus, 2860 Søborg - Badeshop 


Returadresse efter aftale:

Poppelgårdvej 17, Baghus, 2860 Søborg. Badeshop.dk

Vi modtager kun pakker, som sendes eller afleveres direkte til adressen. Ved aflevering efter aftale, har vi åbent imellem 09.00 og 15.00 på hverdage..

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.   

COOKIES

Når du besøger vores website indsamles der oplysninger om dig, som vi bruger til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at øge værdien af annoncer Hvis du ikke ønsker, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies
Websitet anvender ”cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig virus og andre skadelige koder.

Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Hvis du sletter eller blokerer cookies vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Traffic CPH A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på Badeshop.dk er Traffic CPH A/S.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Info@tubfamily.dk. 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Info@tubfamily. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent standard fortrydelses formular 

 

Til:

Badeshop A/S - CVR-nr. 27572006

Strandvejen 100, 2900 Hellerup

Mailadresse: Info@badeshop.dk

Telefon: 40540429

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11/09/2023

 

Find dit nye foldebadekar her

/